پیام مشترک مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  از حضور مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام «هاشمی» و سرهنگ پاسدار «رشیدی» در پیامی مشترک از حضور آگاهانه و باشکوه مردم لرستان در انتخابات  یازدهم اسفند قدردانی کردند.
کد خبر: ۶۵۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 04March 2024

پیام مشترک قدردانی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  از حضور آگاهانه مردم در انتخابات  یازدهم اسفند ماه

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس  از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «هبت‌الله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی مشترک از حضور آگاهانه و باشکوه  مردم لرستان در انتخابات یازدهم اسفندماه تشکر و قدر دانی کردند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه در صحنه استان لرستان با حضور آگاهانه و با شکوه خود در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تجلی جدیدی از مردم سالاری دینی، زمان شناسی و بصیرت را به نمایش گذاشتند و خالق حماسه‌ای ماندگار شدند و قاطعانه به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کردند که همواره پشتیبان این نظام مقدس بوده و ضمن مغتنم شمردن حق تعیین سرنوشت خود، پشتیبان نظام بوده و به آرمان‌های معمار کبیرانقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری (مدظله العالی) پایبند بوده و عزم و اراده راسخشان در پاسداری از خون شهدا بر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان غلبه می‌کند.

پیروز واقعی این کارزار که هدیه ای است برای آینده و امنیت این سرزمین،  خود مردم هستند که همیشه در بزنگاه‌های حساس نشان داده‌اند  قدردان نعمت امنیت و اقتدار ملی که حاصل خون شهدا و ایثارگری مجاهدان راه حق است، بوده‌ و شرافتمندانه بر بلندای حضور ایستاده‌اند.

بدین وسیله صمیمانه از تمام کسانی که با گام‌های استوار و عزمی راسخ وارد کارزار انتخابات شدند و به کوری چشم دشمنان و بد خواهان، تنور این رقابت را با مشارکت خود گرم کردند؛ تشکر و قدردانی می‌نماییم. امید است که منتخبین مردم با عمل به وعده‌ها سپاسگزار پشتیبانی و حمایت ملت بزرگ و غیور ایران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها